Настава

Школски календар и распореди

Преузми школски календар

РАСПОРЕД ЗВОЊЕЊА
1. ЧАС08:00 – 08:45
Мали одмор08:45 – 08:50
2. ЧАС08:50 – 09:35
Велики одмор09:35 – 09:55
3. ЧАС09:55 – 10:40
Мали одмор10:40 – 10:45
4. ЧАС10:45 – 11:30
Велики одмор11:30 – 11: 40
5. ЧАС11:40 – 12:25
Мали одмор12:25 – 12:30
6. ЧАС12:30 – 13:15

Инклузивно образовање

Критеријуми оцењивања

Критеријуме оцењивања можемо дефинисати као мерила кроз која су операционализована очекивања у вези са предметом процењивања: очекивано и/реализовано постигнуће, или други аспекти активности и напредовања ученика.

Функције критеријума оцењивања за ученика

  • Чине поступак оцењивања видљивим за ученике
  • Показују шта ће се оцењивати (структура захтева) и шта је оцењивано (структура оцењивања узетих у обзир)
  • Пружају повратну информацију о нивоу оствареног у оквиру сваког критеријума
  • Треба да мотивишу ученика на даље учење
  • Оспособљавају ученика за управљање сопственим учењем
  • Оспособљавају ученика за самооцењивање

Функције и критеријуми оцењивања за наставника

  • Уносе извесну прецизност у начину оцењивања
  • Помажу да наставник буде доследан у постављању захтева и поштовању истих при оцењивању
  • Доприносе разумевању ученика и наставника у настави
  • Доприносе дељењу одговорности за учење и оцењивање између наставника и ученика
  • Пружају наставнику повратну информацију о сопственом и учениковом раду

Критеријуми оцењивања – разредна настава (1 – 4 разред)

Уџбеници