Настава
Школски календар и распореди
| РАСПОРЕД ЗВОЊЕЊА | |
|---|---|
| 1. ЧАС | 08:00 – 08:45 |
| Мали одмор | 08:45 – 08:50 |
| 2. ЧАС | 08:50 – 09:35 |
| Велики одмор | 09:35 – 09:55 |
| 3. ЧАС | 09:55 – 10:40 |
| Мали одмор | 10:40 – 10:45 |
| 4. ЧАС | 10:45 – 11:30 |
| Велики одмор | 11:30 – 11: 40 |
| 5. ЧАС | 11:40 – 12:25 |
| Мали одмор | 12:25 – 12:30 |
| 6. ЧАС | 12:30 – 13:15 |
Критеријуми оцењивања
Критеријуме оцењивања можемо дефинисати као мерила кроз која су операционализована очекивања у вези са предметом процењивања: очекивано и/реализовано постигнуће, или други аспекти активности и напредовања ученика.
Функције критеријума оцењивања за ученика
- Чине поступак оцењивања видљивим за ученике
- Показују шта ће се оцењивати (структура захтева) и шта је оцењивано (структура оцењивања узетих у обзир)
- Пружају повратну информацију о нивоу оствареног у оквиру сваког критеријума
- Треба да мотивишу ученика на даље учење
- Оспособљавају ученика за управљање сопственим учењем
- Оспособљавају ученика за самооцењивање
Функције и критеријуми оцењивања за наставника
- Уносе извесну прецизност у начину оцењивања
- Помажу да наставник буде доследан у постављању захтева и поштовању истих при оцењивању
- Доприносе разумевању ученика и наставника у настави
- Доприносе дељењу одговорности за учење и оцењивање између наставника и ученика
- Пружају наставнику повратну информацију о сопственом и учениковом раду